18 Ocak 2011 Salı

What's Up Karl ?

Ben kendimi bildim bileli komünizm , liberalizm , şusizm busizm gibi toplumlarda devrim yaratan görüşler hakkında çok bilgi sahibi olmadım.Bilgiden kastım nasıl ortaya çıkmıştır, neden çıkmıştır, ne amaçlar tarzında görüşün temelini yansıtan şeyleri bilmem.Hani az çok komünizm nedir , Karl Marx kimdir bilirim ama o kadar yani ama içimde hep bu tarz görüşler hakkında daha detaylı bilgi sahibi olmak istemişimdir.




Geçen gün D&R da gezerken de bu merakım ağır bastı ve
 Komünist Manifesto kitabını aldım.

Bu kitabın en güzel özelliği evrensel bir belge olan Komünist Manifesto'yu karikatürlerle anlatması. Oluşturulan tiplemeler ve bu tiplemelerin tarihsel akış içerisinde geçirdiği değişmeler çok güzel çizilmiş ve kişiyi anlattığı ciddi şeylere rağmen hiç sıkmıyor. Merak edenlerin kolay okuyacağı ve kafalarındaki sorulara cevapları sıkılmadan bulabileceği bir kitap.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder